سرویس DJ BNPL توسط کاربران تجاری ارائه می شود

[ad_1]

BNPL یا “اکنون بخرید و بعدا پرداخت کنید!” DJP که قبلاً در مقیاس بزرگ برای کاربران نهایی در دسترس بود، اکنون برای متقاضیان قانونی و سازمان های چند منظوره در دسترس خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از دیجی پیمتقاضیان این سرویس می توانند در زمان خرید اعتبار مورد نیاز را دریافت و خرید را به صورت اعتباری ثبت کنند و هزینه خرید را بعدا پرداخت کنند.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت خدمات BNPL خود را در مدل سازمانی (B2B) و بر اساس توافق‌نامه‌های منعقده با ابعاد جدید و گسترده‌تر به سازمان‌ها، کارکنان و حتی مشتریان خود ارائه می‌کند، بنابراین امروز می‌توانند از فروشگاه دیجی کالا خرید کنند. . و یا معاملات تحت قرارداد و لینک شده به درگاه دیجی پی، بدون محدودیت در نوع و دسته بندی کالا و پرداخت هزینه آن بعدا.

این سرویس که از سال گذشته و برای اولین بار در آذر 1400 برای کاربران واقعی دیجی پی فعال شده است، با استقبال غیرمنتظره کاربران همراه شد و در کمتر از 3 ماه به 200 هزار کاربر دیجی کالا اختصاص یافت.

شرکت اجرا قفسه بندی هایپر مارکت فروشگاه آنلاین انواع قفسه فروشگاهی و نردبان انباری
خواندن

اکنون BNPL برای کاربران قانونی مانند شرکت ها و سازمان ها مجاز است تا به کارمندان و کاربران خود اجازه دهد تا علاوه بر قراردادها و قراردادهای شرکتی از آن استفاده کنند.

شرکت DJP با توجه به جذابیت این سرویس در بین کاربران، حتی کاربرانی که تاکنون از خدمات اعتباری استفاده نکرده اند، در تلاش هستند تا این سرویس مالی را در کشور ارتقا دهند و در اختیار کاربران شرکتی قرار دهند، امکان استفاده از این خدمات برای قشر وسیع تری از کاربران فراهم کند.

کلیه متقاضیان حقوقی و سازمانی و یا کارمندان سازمان ها که علاقه مند به ارائه این خدمت در سازمان خود هستند هم اکنون می توانند به اعتبار سازمانی درخواست اعتبار سازمانی خود را در سایت دیجی پی و یا تماس با واحد فروش شرکتی به شماره 02161930400 ثبت کنید تا اطلاعات بیشتری از این طرح جذاب دریافت کنید.

پایان گزارش آگهی

[ad_2]
sorces

در آبدانان 12 پروژه افتتاح و بازطراحی شد
خواندن

درباره ی admin_asdooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *