امیر ایرانی: اجازه نمی دهیم هیچ نیرویی خلیج فارس را آلوده کند

[ad_1]

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز ملی خلیج فارس گفت: منطقه را بلاتکلیف نمی کنیم.

به گزارش ایسنا، متن گزارش امیر دریادار شهرام ایرانی به شرح زیر است:

روز ملی خلیج فارس امتدادی بر هویت تاریخی و تمدن دیرینه کشور است که بر پایه مستحکم فرهنگ و هنر مردم ایران بنا شده است، از این رو منطقه آبی خلیج همیشه مسلم ترین هویت جهان است. سواحل این مرز زیبا متاثر از فرهنگ عمیق و اصیل ایران اسلامی است که جنبه بارز و ارزشمند آن، مردمان زیست فرهنگی و هنری این مرز و بوم را بیش از پیش با جهان خارج و جلوه‌های جدید آن غنی‌تر می‌کند.
اکنون این مروارید در سراسر نگین انگشتری و آبی ایران به کانون تقابل تمدن ایرانی-اسلامی و کانون تشکیل نیروی دریایی مقاومت در برابر حملات استکبار جهانی به سرکردگی دولت تروریستی آمریکا تبدیل شده است. ایالات آمریکا.
بی شک امروزه با اتکا به توان دریایی و اعتبار نیروهای مسلح سرافراز جمهوری اسلامی ایران به ویژه توانمندی های ممتاز دریایی جمهوری اسلامی ایران، خلیج فارس را می توان پل مهمی برای احیای تمدن جدید دریایی ایران بزرگ دانست.

10 نوع از بهترین کولرهای آبی اندک مصرف
خواندن

اینجانب به نمایندگی از تمامی همکارانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر پایه نصف النهار بیداری به مردم صبور و سرسخت ایران این اطمینان را می دهم که به برکت رشادت ها و فداکاری شهدای کم نظیر این کشور، پرچم سه رنگ ایران برای بی ثبات کردن منطقه است و ما با آینده نگری از این میراث ارزشمند محافظت خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریاسالار شهرام ایران

انتهای پیام/

[ad_2]
sorces

درباره ی admin_asdooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *